zondag 11 mei 2014

Voordat ik moeder werd #3

Voordat ik moeder werd...
Waren er geen kleine voetjes, geen lieve teentjes en geen luierkontjes. Er waren geen eerste lachjes, geen eerste stapjes en geen eerste hapjes. 
Geen schaterlachjes en gekke bekken. Er waren geen lieve geluidjes en geen 'geven van de borst'. 
Er was geen 'schommelen in de schommelstoel' en geen kusje voor de pijn. Er waren geen grappige versprekingen. Puistjes waren gewoon duifjes en tietietiekaas was gewoon pindakaas.
Er trippelden geen voetjes op de gang en er lagen geen kleine heerlijke knuffelarmpjes om mijn nek bij het wakker worden. 
Er lagen geen smoelenpoetsers in de keuken en er lag geen speelgoed in de kamer. Geen babyfoons of luiers in huis en geen draagdoeken of buggy's in de gang. 

Voordat ik moeder werd waren er geen liedjes voor het slapen gaan, geen boekjes die ik voorlas en geen minitandjes die ik poetste.
Er lagen geen rompertjes in de wasmachine en er hingen geen babyjasjes aan de kapstok.
Er hing geen geur van Zwitsal in huis en knutsels aan de muren. 

Voordat ik moeder werd...
Had ik geen speciale dag in het jaar, kreeg ik geen mooie tekeningen en noemde niemand mij mama.

Heel veel liefs voor alle moeders, vrouwen die alleen in hun hart moeder kunnen zijn, moeders waarvan hun kindjes niet meer bij ons mogen zijn en vrouwen zonder moeder.

Fijne Moederdag! 







Foto's:

HeppieZ
Foto 1: Moederdag 2014 - eerste Moederdag met Nora
Foto 2: Lukas
Foto 3: Nora
                                                        

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten