dinsdag 6 mei 2014

DIY (Verjaardags)slingers

Voor de verjaardag van Lukas maakte ik, buiten een kroon, ook nog verjaardagsslingers. Ik wilde graag dat zijn leeftijd in de slingers terug te vinden was, maar ik vond het ook fijn als ik hem nog vaker kon gebruiken. Ik bedacht me dat het leuk zou zijn een verjaardagsslinger van Mexicaans tafelzeil te maken met daarbij krijtzeil. Dit is tafelzeil waar je op kunt krijten. Op die manier kon ik met krijtjes elk jaar de leeftijd op de slinger zetten.

Ik maakte ook nog een verjaardagsslinger van stof.  

Een handgemaakte slinger bestellen is mogelijk. Neem bij interesse contact met me op via de email. Er zijn vele mogelijkheden. email: s.vrolijk84@gmail.com 














Foto's:
HeppieZ 



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten