zaterdag 19 april 2014

DIY knuffel

Kinderen witte kleding aandoen is het toppunt van waaghalzerij als je het mij vraagt. Toch hou ik wel van een uitdaging en ik kocht Lukas een leuk, wit truitje met een uil erop. Natuurlijk ken ik mijn zoon en ik wist dan ook dat ik heel erg moest genieten van de eerste vijf minuten dat hij het truitje aan had. Langer dan dat zou het namelijk niet meer wit zijn. De trui kon best veel hebben, maar spaghettisaus (ja, ondanks een levensgroot schort) kon het toch niet aan.
Ik vond het zonde om de trui weg te gooien en bedacht dat ik van het uiltje op de trui een knuffeltje wilde maken. De uil vond ik namelijk geniaal!      

Ik knipte de uil uit en ging aan de slag met de naaimachine. Uiteindelijk is het resultaat erg leuk en ‘Pieke’ de uil heeft een vaste plek gekregen in huis.






Foto's:

HeppieZ

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukie! En een goed idee om zo'n shirt nog een tweede leven te geven als knuffeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee..! ik wou ook nog eens op naailes, maar miss kan ik beter bij jou in de leer komen. =)

    BeantwoordenVerwijderen